Powered By Blogger

Tuesday, May 3, 2011

Siapa Aloyz @ Hijikata Toshiro?

ok..ok...hari ni aku nak cerita pasal diri aku,asik cerita pasal org lain ye tak?ramai yang tak kenal aku mesti kata aku spesis sombong atau mcm bagus...ramai yang kenal aku dalam Facebook mahupun Putera.com bertanya :


Aloyz yang hensem,kenapa ko tak letak gambo betul ko?

ade member aku tanya,"aloyz yang hebat,kenapa ko tak letak nama betul?"


ok kawan2 aku jawab eh?



Sebab aku ni jenis pemalu,low profile,tak suka menonjolkan diri...walaupun aku gelojoh dan cakap main sembur masa komen pada masa yang sama aku still seorang yang pemalu,sebab tu aku tak guna gambar dan nama sebenar.


Dan aku pula jenis suka simpan rahsia,dan ceritakan pada mereka-mereka yang tertentu sahaja.dan jika ada ikon atau watak yang sama mcm aku,watak itu ialah.


Hijikata Toushiro


Watak beliau sangat serius,tidak menunjukkan sebarang emosi,namun dia mempunyai hati yang rapuh,namun dia tidak akan menunjukkan emosi beliau dengan sewenang-wenangnya (kecuali Real Madrid kalah bagi aku).






Namun disebalik sikap serius atau muke ketat,Hijikata ini mempunyai sikap separa bangang,pemalu dan agak sengal,beliau sukakan Mayonnaise,makan ape sahaja mesti ade mayonnaise,dan aku pula sukakan ayam goreng! makan ape aje mesti ayam goreng,dan ayam goreng antara salah satu sebab aku kalah masa bulan puasa! hahaha!!! 


aku keji? ahhh!! macamlah korang tak pernah makan dgn minum curi2 masa budak2!!!






Dan sikap aku dan hijikata ini yang low profile,kami selesa berada dibelakang watak utama dan tidak terlalu menonjol walaupun berpotensi menjadi watak utama.






Walaupun serius dan sombong dalam satu masa,aku juga seorang yang akan defense sesuatu yang bernilai dan aku rasa perlu melindungi mengikut keadaan tanpa mengira ape kesannya




Oklah setakat ini saja,harap korang boleh kenal aku mcmana orangnya...hahaha!!!

11 comments:

Anonymous said...

well..... berapa banyak rahsia yg kau simpan..? hahaha.....

hellghast said...

banyak wooh,banyak lagi yang ramai tak tau hahaha!!!

Anonymous said...

mcm pmpuan... banyak benor rahsia2... hahahaha

hellghast said...

aku mcm kenal aje komen ko ni rozaimi! hahaha!!!
apepun thanks komen,memang gua banyak rahsia dowh!

Anonymous said...

salah...! itu aku lya lampard yg komen.. hahahaha

hellghast said...

yang memula tu memang lia yang komen,yang second tu baru rozaimi...hahaha!!!

Anonymous said...

second tu pun aku... semua aku la... haha

hellghast said...

ahh!!! pentipu!!!

shahirahkhairudin said...

haha.. aloyz ! kacak? hebat ? *fainted*

annurLiya Ghani said...

yg hensem, yg hebat *fainted gak*

hellghast said...

fainted dek kekacakan!