Monday, March 28, 2011

Permulaan

Assalamualaikum,dan selamat sejahtera...

akhirnya setelah 3 bulan lebih aku berangan nak buat blog,sekarang terhasilah blog yang biase2,bagi mereka yang mengunjung,terima kasih kerana sudi jenguk walaupun ade sesetengah yang tak minat nak tgk tapi terklik jugak...hahaha!!!
terima kasih kepada insan perseorangan (anda tahu siapa anda) yang bersama menjayakan album pada kali ini....

aku pun tak tau lagi hala tuju blog ini,adakah akan jadi tempat info2 kehidupan aku yang merepek,atau tempat info2 sukan?berita?Politik? mahupun benda yang ntahapeapentah...so kita tengok ajelah eh kemana destinasi seterusnya...

Peh aku tak boleh lah guna ayat2 skema mcm kat atas tu hahaha!!! rasa mcm mat bunge...hilang kejantanan gua...hahaha...!!!

oklah aku bebel banyak2 bukan korang dapat duit tul tak?ape pun enjoice la dulu dengan ape saje yang aku kongsi kat sini...hahaha!!!

komen kalau rajin...silakan...hahaha!!!

2 comments:

Anonymous said...

Insan perseorangan tu siapa ye?

hellghast said...

terima kasih kepada Sir Pyan @ Pyan Gen Fujita...dia tak mahu namanya disebut harap maklum!