Powered By Blogger

Monday, April 4, 2011

Lagu Pilihan Minggu Ini

                             KHALIFAH - JIKA TIADA
                                                         
                                       JIKA TIADA


Jika tiada matahari
Apa jadi pada bumi kegelapan ini
Mahukah kau mengerti apa erti hidup ini
Cinta yang engkau miliki
Kasih sayang empunya diri
Diberikan kehidupan

Apa erti cinta ini
Jika tiada mengenali siapa diri
Mahukah kau mengerti mengapa aku menyintai
Walau apa yang kau benci
Walau aku tidak kau peduli
Namun apa kuasa ku ini

Bagai buih-buih ombak pantai
Terhempas lalu tiada
Hilang begitu saja setiap masa
Kasih ku tiada berubah
Kerna cinta yang kau bawa
Indah yang menjadi tanda jiwa dan nyawa

Mahukah kau mengerti
Apa maksud ini berkali ku ulangi
Tanpa engkau sedari jika tiada sedari
Hari-hari ini yang ku nanti

Bagai buih ombak pantai terhempas lalu tiada
Hilang begitu saja setiap masa
Kasih ku tiada berubah
Kerna cinta yang kau bawa
indah yang menjadi tanda
Jiwa dan nyawa




4 comments:

Khuzrin Kamarudin said...

Kawan-kawan aku cakap suara aku macam yabang,,

oh yaa.. aku paling suka lagu cikgu ayu... mirip2 cerita cikgu suraya... pernah baca cikgu suraya?

hellghast said...

sudahlah ko!

Ahh cikgu Suraya...aku berharap sangat jadi anak murid dia,naik beskal hujan2...hahaha!!!

cerita yang hebat! hahaha!!!

FAINOR MUFAKIRIN said...

Udah fasal drama pula ni. Ha! Ha! Ha!

hellghast said...

hehehe...trilogi cinta...